.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح نمادين 10هزارپروژه مسکن مهرمازنداران با حضور رحيمي
 
خبرنگارشمال نیوز: معاون اول رئیس جمهورگفت، ایران اکنون به یک کشور مقتدر در زمینه های سیاسی نظامی و بین المللی تبدیل شده است.
به گزارش خبرنگار شمال نیوزدربابل: محمدرضا رحیمی در مراسم افتتاح همزمان بیش از 10هزار پروژه مسکن مهرمازندران درشهرستان بابل،با اشاره به برگزاری موفق اجلاس غیرمتعهدها در تهران افزود: این اجلاس موفق توانست گام موفقی برای متلاشی شدن آمریکا باشد.
وی گفت: کشورهای استکباری نظیر آمریکا و اسرائیل اکنون آواز ترس می خوانند و جرأت حمله به ایران را ندارند.
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه قدرت زورگو و ظالم آمریکا مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده است ، بیان داشت: اجلاس شانزدهم توانست از هر حیث برای جمهوری اسلامی ایران اقتدار و افتخار به ارمغان بیاورد.
وی با بیان اینکه ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستاده است ، بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی برای تحت فشار قرار دادن ایران بحث و ابزار تحریم را مطرح کرده‌اند به طوری که در حال حاضر در بدترین شرایط تحریم قرار داریم.
رحیمی افزود: با توکل بر خدا و تلاش بیشتر امیدواریم بتوانیم از مشکلات پیش رو عبور کنیم.
معاون اول رئیس‌ جمهور گفت: تمام فشارها برای این است که اسلام و ایران را تحت فشار قرار دهند‌‌ ‌و امیدواریم ‌به لطف خدا، خون شهدا و آرمان‌های امام و رهبری بتوانیم مشکلات پیش رو را حل کنیم.
رحیمی با تأکید بر اینکه برای نخستین بار مدیریت جهانی توسط رئیس‌ جمهور عنوان شده است، بیان داشت: در اجلاس غیرمتعهدها گام اول متلاشی شدن آمریکا برداشته شد‌.
وی همچنین درادامه با اشاره به اینکه فروش نفت با تحریم اخیر به یک میلیون بشکه رسیده است یادآور شد: در حال حاضر بودجه مملکت از نفت و مالیات تأمین می‌شود.
رحیمی با اعلام اینکه باید وابستگی بودجه کشور را از نفت کم کنیم تصریح کرد: فروش نفت از 7 میلیون بشکه سال‌های قبل به 2 میلیون بشکه رسیده است.
وی درادامه: با اشاره به افتتاح تعداد زیادی پروژه های مختلف عمرانی و زیربنایی در هفته دولت امسال در سراسر کشور افزود: هنوز در حوزه زیرساخت های راه و آب کشور باید تلاش شود.
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه جاده های مازندران برای کل کشور استفاده می شود، گفت: دولت باید در بخش تامین زیرساخت‌های جاده ای و آب آشامیدنی این خطه شمال کشور بیشتر کمک کند.
وی درادامه با اشاره به تقدیم شهدا و جانبازان بسیاری از سوی مردم مازندران در دوران دفاع مقدس بیان داشت: حق مردم مازندران این نیست که با گذشت بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی هنوز در حوزه عدم دسترسی به راه آسفالته روستایی و جاده ایمن دچار مشکل باشند.
رحیمی با اشاره به اجرای طرح های مهر ماندگار در کشور اظهارداشت: برای بهره برداری این طرح ها در کشور 16هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه برای هر 70 متر مسکن احداثی در کشور یک شغل ثابت ایجاد کردیم افزود: 120 رشته صنعتی مربوط به مسکن از طریق اجرای طرح های مسکن مهر فعال شده است.
رحیمی با اشاره به اینکه یک میلیون و 666 هزار واحد مسکونی در شهرهای کشور خالی است، یادآور شد: این واحدهای مسکونی مربوط به پولدارهایی بوده که می خواهند با قیمت های کلان واحدهای خود را به مردم بفروشند.
معاون اول رئیس‌ جمهور با اشاره به اینکه طرح‌های مهر ماندگار نیز با کمبود بودجه مواجه است اضافه کرد: اخیراً رئیس‌جمهور دستور داده است برای تسریع در اجرای طرح‌های مهر ماندگار اموال دولتی در تهران به فروش برسد.
رحیمی در بخش دیگری از سخنانش به موقعیت و جایگاه مازندران اشاره کرد و افزود: جاده‌های مازندران مال تمام کشور است که باید نارسایی‌های آن برطرف شود.
معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امسال باید به متوسط توسعه آسفالت روستایی برسیم تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با تلاش و کوشش بسیار جمهوری مستقر و پایدار خواهد بود.
رحیمی از 11 برابر شدن تولید علم در ایران به نسبت متوسط جهانی خبر داد و خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح‌های مهر ماندگار به 160هزار میلیارد تومان بودجه نیاز داریم.
رحیمی یادآور شد: اخیراً نیز به غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز اجازه داده شده است تا 6 هزار میلیارد تومان از دارایی‌های این وزارتخانه‌ها را برای توجه به تولید و رفع مشکلات صنعتی و تولیدی به فروش برساند.
وی به موفقیت‌های ایران در زمینه مسکن مهر اشاره کرد و اظهار داشت: برای هر 70متر مربع مسکن مهر یک شغل ثابت ایجاد می‌شود.
وی اعلام کرد: در بخش مسکن مهر کشور 2 میلیون و 220 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی یادآور شد: به علت توسعه یافتن پروژه‌های مسکن مهر 120 رشته صنعتی مرتبط با مسکن نیز در کشور راه‌اندازی شده است.
رحیمی به برخی از سوءاستفاده‌‌کنندگان و ایجادکنندگان بازار سیاه در بخش مسکن اشاره کرد و افزود: با وجود بیش از 1.5 میلیون واحد مسکونی خالی عده‌ای می‌خواهند این واحدهای مسکونی را به قیمت بسیاربا لایی بفروش برسانند.
وی با اعلام اینکه گرانی مسکن در بسیاری از شهرهای کشور متوقف شده است یادآور شد: برخی از گرانی‌های مسکن وارداتی است.
به گزارش خبرنگارمادربابل: 300 واحد مسکونی با تسهیلات 75 میلیارد ریالی به صورت نمادین در مجتمع مسکونی مهر امید اوشیب بابل با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور و وزرای راه و شهرسازی و نیرو به بهره برداری رسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.